santan beku v santan beku......

kelakar betui bla di ingat kembali cerita pasai santan ni.......cerita ni begini....
nak di jadikan cerita aku dapat bnyak tempahan wat kue bakar.....aku pun terus ke psar untuk beli santan dan beberapa keperluan lain,kira punya kira,hitung punya hitung tpi ad jgk yg x cukup!
aku pun mintak tolong pada satu2nya ank lelaki untuk ke kedai bli santan....mat,g kedai blikan mak santan
bli santan beku!sebenarnya waktu 2 dah tghari,mesti santan yg cair da jd beku!!!!!pada fikiran aku lah ...
dia pun stat moto terus g kedai....x sapai 5 minit dia pun blk,aku tgk dia x bwak ap2 pun.....heran aku ni...
mana santan mat?mana ad mak....santan tu masih cair lg,santan beku x ada katanya.....puas dah mat tanya kt kedai depan tu!!!!!!!
aplagi kami satu umah tergelak sampai pecah2 perut....HAHAHAHAHAHA .aku pun terang padanya....mak sebenarna nk senangkan mat,tu yg mak cakap santan beku,sb da tghari santan cair mesti da jd beku!!!!!!!
sapai sekarang bila teringat kisah lucu ni kami akan tersenyum sendri......
kini satu2nya ank lelaki aku berada di UPNM......syukur alhamdulilah... semoga mencapai apa yang di inginkan ..amin

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...