HAA...!!!! TEH DANGDUT....



ASSALAMMUALAIKUM...

Selamat datang 2012..
Semoga membawa seribu keinsafan wat kita semua...dan  kita akan lebih tabah lagi menghadapi apa jua dugaan yg datang!!!!


Penah dengar teh dangdut tak....ala teh yg selapis2 tu...teh yg goyang2 tu..tapi bukan goyang Enul tau....haha sabo jer la..ye...sebenarnya liza ingat nak postkan tghari tadi tapi bnyak sangat keje..tak sempat!!!
Jom kita tengok cam mana nak buat teh dangdut ni...jom....



Langkah pertama...buat air susu dulu...>susu di bancuh dengan air panas ...pastu tarik air susu ni macam kita  buat teh tarik tu...bole tengok gambar di atas ye...lg banyak buih lg bagus...


Langkah ke 2 >rendam 2 uncang teh dengan air panas biarkan sampai betul2 pekat...masukkan dalam teko kecil..teko ajaib ni liza beli kat kedai rm2 jer...pasni bole cari kat situ tau.....
Tuang teh di sebelah tepi gelas..tengok gambar ye...







Ha senang jer kan....bole la cuba pas ni ye...teh dangdut ni liza belajar dari kakak liza yg duduk di serdang ....tqvm ye...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 ulasan:

norlieharumaini berkata...

AMBOII.. SYOKNYE.. TENGOK TEH DANGDUT TU.. BAK MAI SECAWAN..BOLEH..

sHa AhM@d berkata...

penah try tapi dia bercampur ler..jadi air tea susu je hehehe

Catat Ulasan

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...